Under besöket pratade vi bland annat om:
Hur vi skapar hållbara projekt i offentliga upphandlingar
Vikten av samverkan
Effektiv och ansvarsfull masshantering för att bidra till en mindre negativ klimatpåverkan för staden
Vårt arbete för en sund byggbransch – med trygga arbetsmiljöer
Hur vi tillsammans kan bidra till social hållbarhet
Vi tog också tillfället i akt att visa upp vårt nyrenoverade och utbyggda kontor – en plats vi är stolta över och som speglar vår utveckling i regionen. Det som verkligen gör skillnad är samtalen. När näringsliv och kommun möts, lyssnar och utmanar varandra. Då händer det något på riktigt.
Vi ser fram emot att fortsätta dialogen och tillsammans bidra till ett ännu bättre Västerås.
Tillsammans bygger vi morgondagens samhälle!