Företagets logotyp

2026-05-11

Stort tack för besöket, Västerås stad! 👋

Idag hade vi glädjen att välkomna tjänstepersoner från Västerås stad till vårt kontor på Elektrodgatan. För oss på Sh är den här typen av möten viktiga. Inte bara för att visa vår verksamhet, utan ännu mer för att föra en öppen dialog om hur vi tillsammans kan utveckla ett ännu starkare företagsklimat i Västerås.

Under besöket pratade vi bland annat om:

Vi tog också tillfället i akt att visa upp vårt nyrenoverade och utbyggda kontor – en plats vi är stolta över och som speglar vår utveckling i regionen. Det som verkligen gör skillnad är samtalen. När näringsliv och kommun möts, lyssnar och utmanar varandra. Då händer det något på riktigt.

Vi ser fram emot att fortsätta dialogen och tillsammans bidra till ett ännu bättre Västerås.

Tillsammans bygger vi morgondagens samhälle!

Fler nyheter